І хоч @serge_shavlovskij, який передав мені естафету #последнеефотонателефоне, а потім нишком скинув на мій мобільний фото, де я на унітазі, чекає, коли я його викладу, я покажу насправді останній #фотоколаж, який я зробила, щоб показати дівчатам з ВК, як користуватися #nailstamps, хоча і сама робила це вперше. #nailtutorial #nailart #naildesign #nailwraps #waterdecals #vscocam #vsconails #nailukr Передаю естафету @no_logic_is_found



І хоч @serge_shavlovskij, який передав мені естафету #последнеефотонателефоне, а потім нишком скинув на мій мобільний фото, де я на унітазі, чекає, коли я його викладу, я покажу насправді останній #фотоколаж, який я зробила, щоб показати дівчатам з ВК, як користуватися #nailstamps, хоча і сама робила це вперше. #nailtutorial #nailart #naildesign #nailwraps #waterdecals #vscocam #vsconails #nailukr Передаю естафету @no_logic_is_found

Related post



SHARE

vivian

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentários:

Postar um comentário