本店係屯門^^ 想預約時間整甲請whatsapp我, 想帶圖問價錢請whatsapp我, 想睇價錢表下面有張相係價目表,...







本店係屯門^^ 想預約時間整甲請whatsapp我, 想帶圖問價錢請whatsapp我, 想睇價錢表下面有張相係價目表, 有其他問題想問請whatsapp我, Whatsapp 54124427 想約整甲請盡量早1-2星期預約喔^^ #指甲 #美甲 #gel甲 #nails #gelnail #qq甲 #整甲 #修甲 #屯門碼頭 #屯門 #tuenmun #hksellers #hkig #hkseller #指甲貼 #hkig #扮靚 #hkgirl #hkigshop #格仔鋪 #美容 #平 #豬仔 #化妝 #格仔舖 #hongkongshop #hkigshop 最早預約時間 10:00am -最晚 6:30pm (逢星期一休息)



Related post



SHARE

vivian

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentários:

Postar um comentário